lunes, 9 de noviembre de 2009

Formación

Hola a todas:

Os copio el mail que me envían de la UDC de un curso de formación por si alguna le interesa, aunque me imagino que también os lo enviarían, pero por si acaso:

III Curso de Emprendemento Cooperativo
“Sociedades Cooperativas e Autoemprego”

□ Datas: Do 23 ao 27 de Novembro de 2009
□ Lugar de celebración:
Ø Coruña : Centro Universitario de Riazor
Ø Ferrol: Aula de apoio o estudo. Campus de Esteiro
□ Horario: das 9:00 ás 14:00 h e das 16:00 ás 18:00 h agás o venres que será das 9:00 ás 14:00 h
□ Solicitados 2 créditos de libre elección
□ Prácticas on line nun Simulador de Creación de Empresas. Nesta actividade adquiriranse habilidades para a xestión dunha empresa, válidas tanto para o traballo por conta allea como por conta propia (análise de mercados e segmentos, entorno, competencia, I+D+I, Marketing, Finanzas). O alumnado terá 5 h online de traballo no Business Game previas ao inicio do curso para familiarizarse co simulador, e entre 5-10 h de traballo no mesmo simulador unha vez rematado o curso
□ Gratuito
Prazas limitadas. Admisión por riguroso orde de inscrición

Reenviar ficha de inscripción adjunta a la dirección autoemprego@udc.es.

Mais información:

Servizo de Apoio ao Emprego e ao Emprendemento (SAEE)
Centro Universitario de Riazor
Almirante Lángara S/N 15011 A Coruña
Tfno:981 167 000 Extensiones 4381/4376/4342

Servizo de Apoio ao Emprego e ao Emprendemento (SAEE)
Edificio da Vicerreitoría baixo
Campus de Esteiro
15403 Ferrol ( A Coruña )
Tlfno: 981 337 400 Ext-3659

2 comentarios:

  1. Gracias Cruz!! a mi también me ha llegado!Alguien lo va a hacer???Besotes!!

    ResponderEliminar
  2. Quero compartir con todos vós aquí como obtendo o meu préstamo do señor Benjamin que me axuda cun préstamo de 400.000,00 euros para mellorar o meu negocio, foi sinxelo e rápido cando solicito o préstamo cando as cousas se estaban complicando co meu negocio Sr. Benjamín concédeme sen demora. aquí tes o correo electrónico do señor Benjamin / whatsapp: +1 989-394-3740, Lfdsloans@outlook.com /

    ResponderEliminar